Re: Anbefalelsesværdig router?

From: Jan Gundtofte-Bruun (none@jan--g-b.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 28 Oct 2005 - 14:52:03 CEST

Date: Fri, 28 Oct 2005 14:52:03 +0200 (CEST)
Subject: Re: Anbefalelsesværdig router?
From: "Jan Gundtofte-Bruun" <none@jan--g-b.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

<quote who="Henrik Kramshøj">
> On 28/10/2005, at 11.31, Jan Gundtofte-Bruun wrote:
> men med eksempelvis monowall der foreslås mange gange er fidusen
> at du IKKE skal lære noget specielt.
*snip laaangt indlæg* :)

> Mvh
>
> Henrik
> PS Jeg har et mindre antal soekrisystemer som benyttes til kurser.
> Jeg er villig til
> at låne dem ud i kortere perioder (mellem kurser) hvis nogen vil prøve
> hvordan det virker. Kontakt mig direkte på mail tak.
> Hvis man ikke kan lide udseendet på soekris er de også nemmere at
> "tilpasse"
> og udvide

Monowall, hmmmmm -- det ser søreme interessant ud!

Godt nok har jeg ingen compact flash hardware, men du fik til gengæld vækket
en helt anden tanke: jeg har nemlig en gammel SNI PCD-4L og en IBM PC300
stående, som nok kan bruges! Desuden har jeg et 4-ports ethernet-hub PCI-kort
liggende -- så er den jo nærmest hjemme! 4L'en er fanless, men lever nok ikke
op til specs -- jeg vil prøve at installere monowall på PC300'eren.

Tak! :) *griber ideen og løber*

I praksis går der givetvis nogen tid før det lykkes (hvis!), og derefter kan
det godt tænkes at jeg ser nærmere på sådan en Soekris alligevel.

:o) Jan Gundtofte-Bruun
-- 010\001\111 --