OpenBSD 3.7 Cd-sæt til salg

From: info@bsdconsult.dk
Date: Fri 28 Oct 2005 - 15:33:56 CEST

Date: Fri, 28 Oct 2005 15:33:56 +0200 (CEST)
Subject: OpenBSD 3.7 Cd-sæt til salg
From: info@bsdconsult.dk
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej bsd-dk,

Iforbindelse med at OpenBSD 3.8 nu kommer på gaden, har jeg syv stk.
OpenBSD 3.7 cd-sæt med 3-cder (http://www.openbsd.org/37.html)
som jeg ikke længere vil bruge til min undervisning.

I stedet for at de samler støv på hylderne, vil jeg hellere sælge
dem for en billig penge, hvis nogle på mail-listen har lyst til at
have/prøve et rigtig cdsæt fra OpenBSD.

Listeprisen online er normalt 350,- men jeg sælger et cd-sæt for 150,-
incl moms/forsendelse.

Interseret ? - smid en mail på info (a) bsdconsult.dk, de bliver solgt
efter "først til mølle..."

God weekend,

Mikael Vingaard
BSD Consult - undervisning & rådgivning i BSD
www.bsdconsult.dk