freebsd 5.4 og em driveren

From: bsd-dk@svampen.dk
Date: Sat 29 Oct 2005 - 14:29:55 CEST

Date: Sat, 29 Oct 2005 14:29:55 +0200 (CEST)
Subject: freebsd 5.4 og em driveren
From: bsd-dk@svampen.dk
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hejsa

Jeg har en Freebsd 5.4 maskine med 2 interfaces em0 og em1

em1 er mit externe interface og em0 er mit interne

em1 har er et Intel PRO/1000 GT kort og em0 er et Intel PRO/1000 MT (mener
jeg) kort

Jeg har det problem at når jeg kopier små filer så dør em0, når jeg logger
på lokalt står em0 bare og siger "em0: Link is up 1000 Mbps Full Duplex"
hele tiden.

Jeg tror ikke det er mine kabler da alt virker igen efter et reboot.

Kan det have noget med:

f_em doesn't handle RX overrun som er ved at blive fikset i 6.0?

Eller kan det være mit MT kort og freebsd som ikke kan lide hinanden og
skal jeg derfor prøve at skifte det til et GT kort også?

Nogle der har nogle forslag?

Med venlig hilsen

Thomas Maack Nielsen