Mac keyboard layout.

From: Jesper Louis Andersen (none@jlouis--mongers.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 03 Feb 2005 - 15:24:26 CET

From: "Jesper Louis Andersen" <none@jlouis--mongers.org.lh.bsd-dk.dk>
Date: Thu, 3 Feb 2005 15:24:26 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Mac keyboard layout.

For lige at afgoere om den naeste laptop jeg skal have skal vaere
en Mac (saa jeg kan blive dum ;). Er der i den forbindelse nogen der
har / kan producere et billede af keyboard layoutet paa saadan en
faetter, saa man kan se om det er nogenlunde til at have med at
goere. Jeg taenker ikke saa meget paa mappingen --- Den kan man bare
lave om --- som jeg taenker paa tasterne i siderne. Det er irriterende
naar der ikke er nok, eller de er i mindre end resten. Min IBM X24
har et rigtigt godt tastaturlayout. Men kan en Mac maale sig med det?

--
jlouis