Re: Spil til BSD

From: Torben Sørensen (none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 13 Dec 2005 - 22:03:54 CET

Date: Tue, 13 Dec 2005 22:03:54 +0100
From: Torben Sørensen <none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Spil til BSD

Hej Mark

Nej, jeg leder ikke efter noget specielt, men jeg bliver ofte spurgt om
hvilke spil der findes - jeg ved det ikke, og der har ikke været (som du
selv siger) meget fokus på spil til BSD.
Så jeg vil gerne lave en liste med afprøvede spil, så man ikke skal
bruge dage eller uger på at finde et spil - hvis det overhovedet kan
lade sig gøre. De fleste af os ved, der findes masser af spil til Linux,
men hvad med BSD?
Mine unger er ved at være så store at de gerne vil spille computer spil,
men jeg nægter at skulle indkøbe en ms-windows licens, bare til det
formål eller en spilkonsol.
Så jeg har derfor brug for lidt hjælp.

Med venlig hilsen
Torben Sørensen