Re: Spil til BSD

From: Mark Rosenstand (none@mark--borkware.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 13 Dec 2005 - 19:50:57 CET

Subject: Re: Spil til BSD
From: Mark Rosenstand <none@mark--borkware.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Tue, 13 Dec 2005 19:50:57 +0100

Hej Torben,

On Tue, 2005-12-13 at 15:38 +0100, Torben Sørensen wrote:
> Hvilke købe-spil har du /har du haft _kørende_ på *BSD?
> Spil navn: <navn>
> BSD: <FreeBSD/OpenBSD/NetBSD>

Jeg ved ikke hvor stor success du vil få med din søgning, idet "*BSD"
ikke er nogen særlig attraktiv platform for spiludviklere. Mig bekendt
er FreeBSD den eneste der har et (fungerende?) DRM, så alt 3D er så godt
som udelukket. Hvis du bruger FreeBSD er det dog min opfattelse at de
meste Linux-spil burde køre udmærket via emulering. Er der noget helt
konkret, du har problemer med?