Re: Spil til BSD

From: Henrik Andersen (none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 14 Dec 2005 - 09:29:03 CET

Date: Wed, 14 Dec 2005 09:29:03 +0100
From: Henrik Andersen <none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Spil til BSD

On Tue, Dec 13, 2005 at 10:03:54PM +0100, Torben Sørensen wrote:
> Mine unger er ved at være så store at de gerne vil spille computer spil,
> men jeg nægter at skulle indkøbe en ms-windows licens, bare til det
> formål eller en spilkonsol.
> Så jeg har derfor brug for lidt hjælp.

Jeg tror ikke du vil have den store success. Det er ihvertfald et meget
lille udvalg, eller prøve at få PC spil til at fungere med Wine eller
andre emulatorer

http://cedega.firepipe.net/

Evt. xMame ? ;) Der vil de have flere tusinde spil, af den gode gamle
Arcade stil.

Du skrev du ikke alder, men med tiden kommer du nok til at få et skår i
din stolthed og købe en Windows licens til PC spil.

Eller vente på Mac OSX til Intel.

/Hemster