Re: OT pvr box

From: Jens Dueholm Christensen (none@jens--dueholm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 06 Dec 2005 - 20:03:41 CET

Date: Tue, 6 Dec 2005 20:03:41 +0100 (CET)
From: Jens Dueholm Christensen <none@jens--dueholm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: OT pvr box

On Sun, 4 Dec 2005, Sven Esbjerg wrote:

> http://www.genesippc.com/homemedia.php

Hold dig langt væk - Hvad Theo siger er kun toppen af isbjerget. Genesi og
BBRV (en "enhed" bestående af mand og kone - de fremstår altid som BBRV i
alle fora og på alle hjemmesider) er et par FUD-spredende trolls
i værste stil(!)

De står ikke tilbage for personlig tilsvining i fuld offentlighed,
undlader at udbetale løn til full-time udviklere i flere måneder (er bl.a.
sket for 2 danske udviklere af MorphOS (OS'et til deres PegasosPPC-board)
jeg kender personligt) og en masse masse andet, som bare skriger hold dig
væk..

Deres HW er måske ok (jeg kender til den som en direkte konkurrent med
AmigaOne hw'en (et PPC board, hvor AmigaOS 4 kommer til), men derudover
vill jeg aldrig drømme om at gøre forretning med dem eller på anden måde
støtte dem.

/Jens