Re: 3.8-release, i386, Thinkpad, smart host i sendmail, manglende xorg.conf og lyd

From: Dennis Decker Jensen (none@dennisdjensen--tiscali.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 05 Dec 2005 - 15:15:43 CET

Date: Mon, 5 Dec 2005 14:15:43 GMT
From: Dennis Decker Jensen <none@dennisdjensen--tiscali.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: 3.8-release, i386, Thinkpad, smart host i sendmail, manglende xorg.conf og lyd

Jesper Louis Andersen

> Kig paa programmet ``xorgcfg'' saa.

Mmmm. Maaske en anden gang. X koerer i princippet fint uden xorg.conf.
Indtil videre har jeg ikke oplevet den klage over fravaeret af
konfigurationen af fontene. Tre bank under bordet...

> Jeg er ved at loebe toer for gode ideer. Occams razor siger dog at nogen
> glemmer at MUTE-knappen paa thinkpadden har sit eget kredsloeb uden om
> alt andet, saa hvis du forsoeger at skrue lyden op, saa...

Jeg har faaet lyden til at virke! Jeg sendte en bugrapport ind via
sendbug, og der var en som sagde, at mute paa inputs ogsaa skulle vaere
slaaet fra. Det er naturligvis absurd, da inputs jo ikke har noget med
outputs at goere, men det virkede i alle tilfaelde! Det er hermed bragt
videre til andre, der maatte komme ud for noget lignende paa deres
maskine. Thinkpad-volumeknapperne virker for oevrigt fint, da jeg foerst
kunne afproeve dem med lyd paa.

Mange tak for alle forslagene og med venlig hilsen,

Dennis Decker Jensen

"Some of us figured out in the 1950s that blacklists
were a bad idea. Some of us have that lesson still
ahead of us."
 -- John Gilham, talking about spam and freedom