OT pvr box

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 04 Dec 2005 - 14:06:29 CET

Date: Sun, 4 Dec 2005 14:06:29 +0100
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: OT pvr box

Jeg ved der er andre end mig som går og fifler med at skrue en PVR/Multimedie
boks sammen. Jeg faldt lige over følgende:

http://www.genesippc.com/homemedia.php

De har godt nok ikke været lige flinke omkring specs til deres hardware, men
er på det sidste begyndt at lade deres firmware være GPL og vil gerne åbne
mere op.
Jeg ved ikke om den kan komme til at kunne det samme med BSD, men så er der
jo mulighed for at kode lidt...

- har selv lige investeret i nyeste fra VIA og et skodkabinet fra
  Silverstone :(

Mvh
Sven

--
/~\ The ASCII         [  IM ID: sven.esbjerg@jabber.org                ]
\ / Ribbon Campaign   [                                                ]