Re: 3.8-release, i386, Thinkpad, smart host i sendmail, manglende xorg.conf og lyd

From: Jesper Louis Andersen (none@jlouis--mongers.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 03 Dec 2005 - 03:08:12 CET

Date: Sat, 03 Dec 2005 03:08:12 +0100
From: Jesper Louis Andersen <none@jlouis--mongers.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: 3.8-release, i386, Thinkpad, smart host i sendmail, manglende xorg.conf og lyd

Dennis Decker Jensen wrote:

> Nej, har kigget ;) Til gengaeld fandt jeg perl-spell'en i
> /usr/X11R6/bin/getconfig.pl - Der var dog ikke noget konfiguration
> af fonte gemt der.

Kig paa programmet ``xorgcfg'' saa.

> Hvad kan jeg ellers have overset? Det er virkelig besynderligt.
> Kortet er jo understoettet.

Jeg er ved at loebe toer for gode ideer. Occams razor siger dog at nogen
glemmer at MUTE-knappen paa thinkpadden har sit eget kredsloeb uden om
alt andet, saa hvis du forsoeger at skrue lyden op, saa...

--
I am currently seeking a job in, or near, the Copenhagen area.
Mail me or see http://j.mongers.org/pub/cv/cv.pdf