Re: OT pvr box

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 06 Dec 2005 - 21:52:59 CET

Date: Tue, 6 Dec 2005 21:52:59 +0100
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: OT pvr box

On Tue, Dec 06, 2005 at 08:03:41PM +0100, Jens Dueholm Christensen wrote:
> On Sun, 4 Dec 2005, Sven Esbjerg wrote:
> Hold dig langt væk - Hvad Theo siger er kun toppen af isbjerget. Genesi og
> BBRV (en "enhed" bestående af mand og kone - de fremstår altid som BBRV i
> alle fora og på alle hjemmesider) er et par FUD-spredende trolls
> i værste stil(!)
>
> De står ikke tilbage for personlig tilsvining i fuld offentlighed,
> undlader at udbetale løn til full-time udviklere i flere måneder (er
> bl.a. sket for 2 danske udviklere af MorphOS (OS'et til deres
> PegasosPPC-board) jeg kender personligt) og en masse masse andet, som bare
> [...]

Tjah nu har jeg i stedet smidt penge efter et par Taiwanesiske firmaer samt
et Tysk og købt en mini-itx computer nærmere betegnet en VIA EPIA SP800E.
Meget fin lille computer.
Jeg endte med at falde for SATA til både disk og dvd-drev hvilket har medført
at kun Windows og FreeBSD kan køre på den uden at crashe...
Nu er jeg så lidt spændt på om jeg kan få noget at alt multimedia gejlet til
at virke under freebsd.

Grunden til at jeg kiggede efter Genesis maskinen var kabinettet. Det kabinet
(Silverstone LC06) som jeg har købt er i hvert fald noget crap. Meget fin
aluminiumsfront, men cd/dvd drevet kan ikke åbne gennem den sprække de har
lavet...
Resten af det er blot 'blik' bukket pænt og samlet med popnitter.

Sven

--
/~\ The ASCII         [  IM ID: sven.esbjerg@jabber.org                ]
\ / Ribbon Campaign   [                                                ]