Re: uvm_fault....

From: Danjel Jungersen (none@danjel--jungersen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 30 Aug 2005 - 11:03:57 CEST

From: "Danjel Jungersen" <none@danjel--jungersen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Tue, 30 Aug 2005 11:03:57 +0200
Subject: Re: uvm_fault....

On 26 Aug 2005 at 16:59, Michael Knudsen wrote:

> At der er lavet aendringer i /etc/ mellem 3.6 og 3.7, som administrator
> manuaelt skal indfoere som en del af opgraderingsproceduren.

Jeg startede på en ftp opgradering, og det så ud til at køre.
Jeg gik fra maskinen, og da jeg kom tilbage var den genstartet,
hvordan kan jeg se om opdateringen gik som den skulle?

Noget er der sket, den omtale fejl (i opgraderings vejledningen)
omkring brugere dukker op hver gang der sker noget med ftpd, og der
står OpenBSD 3.7 i bunden af "man afterboot".
Men er det hele på plads?
(på nær selvfølgelig de manuelle ting)

mvh
Danjel