FreeBSD hosting

From: Jacob Atzen (none@jacob--aub.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 12 Apr 2005 - 19:01:01 CEST

Date: Tue, 12 Apr 2005 19:01:01 +0200
From: Jacob Atzen <none@jacob--aub.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: FreeBSD hosting

Hej alle,

Jeg har igennem et stykke tid leget med tanken om at få en maskine sat
op et sted, så jeg kan komme til subversion repositorier, mail, news osv
lige gyldigt hvor jeg befinder mig. Da jeg samtidig laver lidt
webudvikling i min fritid er det vigtigt, at maskinen ligeledes kan
bruges til at hoste websites.

Jeg har så kigget lidt rundt på priser hos diverse hosting firmaer og
fundet ud af, at det med at købe et par units nok er for meget for min
pengepung, så derfor undersøger jeg nu muligheden for at købe mig ind på
en virtuel maskine, alternativt et jail istedet for.

Mine krav er således ikke så store. Spørgsmålet er nu, om nogen her
kender nogen, der tilbyder det jeg leder efter til en billig penge (ikke
meget over 100 kr./måned)? Jeg er bekendt med firmaer, der tilbyder
noget tilsvarende på Linux, men jeg vil hellere finde nogen, der
tilbyder FreeBSD, da det er så dejligt nemt at have med at gøre.

--
Med venlig hilsen
- Jacob Atzen