Re: FreeBSD hosting

From: Lennart Sorth (none@Lennart.Sorth--uni-c.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 13 Apr 2005 - 08:30:53 CEST

Date: Wed, 13 Apr 2005 08:30:53 +0200
From: Lennart Sorth <none@Lennart.Sorth--uni-c.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD hosting

Jacob Atzen wrote:
> Mine krav er således ikke så store. Spørgsmålet er nu, om nogen her
> kender nogen, der tilbyder det jeg leder efter til en billig penge (ikke
> meget over 100 kr./måned)?

Jeg driver en FreeBSD 5.3 server til en række websites, - og vi
har for nylig besluttet at benytte den overskydende plads til
sådanne formål.

Oprindelig stod den i England, men deres båndbredde til alt
andet end England var patetisk, derfor flyttede vi den herover.
Den står på helt officielt købt serverhosting her på UNI-C, der
tilfældigvis også er min arbejdsplads.

Maskinen er p.t. ikke specielt hurtig (det var den da den blev
sat op, men sådan er der jo så meget). Der er dog planer om at
skifte den ud med noget hurtigere.

Dave Davies (UK) der er ejer af maskinen har foreslået $100/år
for et "normalt" website, - nok mere hvis det fylder meget
eller lægger netkortet ned :-)

Venlig hilsen

Lennart Sorth