Re: At lokke kærsten til at køre BSD [opraab]

From: Thomas Alexander Frederiksen (none@thomasaf--arkolog.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 12 Apr 2005 - 10:24:54 CEST

From: Thomas Alexander Frederiksen <none@thomasaf--arkolog.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: At lokke kærsten til at køre BSD [opraab]
Date: Tue, 12 Apr 2005 10:24:54 +0200

On Tirsdag den 12. april 2005 10:20, Gitte Wange wrote:
<snip>

> Hmmm det eneste jeg har lavet af "smarte scripts" er vist mit
> netværksscript. Det synes jeg tilgengæld er meget cool eftersom jeg
> v.h.a. det altid kan forbinde mig til nettet på min klaptop efter
> hvor jeg nu lige er henne. Måske man skulle smide en gui på det og
> kaste det efter et-eller-andet projekt der kan bruge det.

Det ville være en rar ting (den slags scripts er på listen over ting jeg
burde tage mig sammen og lave selv), så kunne andre have glæde af det
du har fået strikket sammen - selv uden GUI tror jeg der er mange[0]
der ville være glade for ikke at skulle selv :-)

[0] Mig, f.eks. ;-)

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
LinuxForum 2005, http://linuxforum.dk - did I see you there?