Re: At lokke kærsten til at køre BSD [opraab]

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 12 Apr 2005 - 11:12:25 CEST

Date: Tue, 12 Apr 2005 11:12:25 +0200
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: At lokke kærsten til at køre BSD [opraab]

On Tue, Apr 12, 2005 at 10:20:34AM +0200, Gitte Wange wrote:
> Er jeg mærkelig når jeg
> 1) Ikke helt fatter suspend-princippet
> 2) Aldrig i mit liv har haft brug for det
> ?

Synes det er fedt at kunne klappe min laptop sammen og putte den i tasken på
arbejde/symbion/etc og åbne den når jeg kommer hjem og være samme sted med
programmer etc. Desværre kan man kun suspende til ram og mit batteri er
ikke holdbart nok til jeg tør det over længere tid.

> Hmmm det eneste jeg har lavet af "smarte scripts" er vist mit
> netværksscript. Det synes jeg tilgengæld er meget cool eftersom jeg
> v.h.a. det altid kan forbinde mig til nettet på min klaptop efter hvor
> jeg nu lige er henne. Måske man skulle smide en gui på det og kaste det
> efter et-eller-andet projekt der kan bruge det.

Det er jo det jeg mener. I stedet for at vente til du har kodet gui og 1700
andre ting på så læg det ud - fx. på bsd-dk's nye site - og lad andre hacke
videre på det. Det kunne jo være der var nogen der samme i det, men fra en
anderledes vinkel og at samarbejdet kunne resultere i et mere bredt brugbart
script - evt. med gui.

Mvh
Sven

--