Svar: Re: Re: PHP5-Mysql

From: Jonas Jensen (none@Jonas--compotech.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 14 Oct 2004 - 15:08:54 CEST

Date: Thu, 14 Oct 2004 15:08:54 +0200
From: "Jonas Jensen" <none@Jonas--compotech.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Svar: Re: Re: PHP5-Mysql

> Jeg kører med mysql version 5.0.0.2. Men når jeg installerer den med
MysqlI siger den at versionen ikke understøtter den! altså php5-extensions
with mysqli?

>Er du ikke rar at inkludere det du svarer på?

>Må jeg spørge hvorfor du bruger mysql5 og php5?
Jeg ville anbefale mysql 4.0.x og php4.3.x, med mindre folk vitterligt HAR
brug for de features der er i beta og gamma softwaren. Og HVIS de mener de
har brug for det må de forvente at der er visse problemer med softwaren, da
den jo ikke er helt moden endnu.

> Jonas Jensen. IT- projektmedarbejder.

>Dennis Jensen. Ikke IT- projektmedarbejder.

Jeg kan forstå, at du nok ikke koder i OOP så? De nye funktioner en nemlig kun tilgængelig i PHP5!

> Og HVIS de mener de har brug for det må de forvente at der er visse problemer med softwaren, da
den jo ikke er helt moden endnu.

Det er jo netop formålet med forumet! At oprette spørgsmål og få svar på om andre har samme problemer som en selv. Man må jo hope på at folk giver et ordentlige svar tilbage på spørgsmålene, istedet for det der.... !

Mvh.
Compo Tech A/S
Jonas Jensen. IT- projektmedarbejder.
Mobil: +45 61 27 36 26