Re: Svar: Re: Re: PHP5-Mysql

From: Jonas Jensen (none@Jonas--compotech.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 14 Oct 2004 - 15:46:24 CEST

Date: Thu, 14 Oct 2004 15:46:24 +0200
From: "Jonas Jensen" <none@Jonas--compotech.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Svar: Re: Re: PHP5-Mysql

Mvh.
Compo Tech A/S
Jonas Jensen. IT- projektmedarbejder.
Mobil: +45 61 27 36 26
E-mail: jonas@compotech.dk>>> gitte@wange.dk 14-10-2004 13:28:07 >>>
Jonas Jensen wrote:
> MysqlI siger den at versionen ikke understøtter den! altså php5-extensions
> with mysqli?

> Jeg ville anbefale mysql 4.0.x og php4.3.x, med mindre folk vitterligt HAR
> brug for de features der er i beta og gamma softwaren. Og HVIS de mener de
> har brug for det må de forvente at der er visse problemer med softwaren, da
> den jo ikke er helt moden endnu.

Kære Jonas,

Tag lige en kigger ovenfor. Alt det der kun er 1 '>' ved er noget du
normalt ville ha svaret på. Men det er alt det Dennis skrev tidligere.
Kan du ikke sætte dit mailprogram op så den markerer korrekt hvad det er
du svarer på og hvad det er andre skriver?

> Jeg kan forstå, at du nok ikke koder i OOP så? De nye funktioner en
> nemlig kun tilgængelig i PHP5!

OOP = Objekt Orienteret Programmering?
*fnis*

> [...]

>Og jeg tvivler på at folk gider blive ved med at læse det samme
>spørgsmål igen og igen uden der bare er noget som helst der er gledet ind.
>Desuden falder resten så nok lige fra når det tager 10 minutter bare at
>få struktur på din mail. Fiks den så man kan se hvem der skriver hvad og
> følg de råd folk kommer med før du spørger om det samme igen.

>Med venlig hilsen,
>Gitte Wange
>Uden Titel[TM]

>--
>vi tæsker ham med en tom 1.5l cola hvis han ikke stopper med at sende

Jo, det må du undskylde. Men hvordan arrangerer jeg det så? Kan du skrive en lille guide? Du skriver at ">" er når du svarer på noget, hvad med ">>"?