Re: Svar: Re: Re: Re: PHP5-Mysql

From: Gitte Wange (none@gitte--wange.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 14 Oct 2004 - 15:51:49 CEST

Date: Thu, 14 Oct 2004 15:51:49 +0200
From: Gitte Wange <none@gitte--wange.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Svar: Re: Re: Re: PHP5-Mysql

Jonas Jensen wrote:
> [...]
> behovet for.
> Der er mig bekendt ikke nogle problemer med php5 og mysql4.1
> Hvis du har behov for features fra MySQL 5 vil jeg foreslå dig at se på
> postgresql i stedet, da den har mange features som endnu ikke har fundet vej
> til MySQL.
> En stor del af at hjælpe folk hvis der ikke lige er tale om config-problemer
> er at finde ud af hvilket problem de egentlig prøver at løse og ikke at
> finde ud af hvordan bruger deres hammer til at skrue skruer i med.
>
> Problemet er ikke at få MySql til at virke, men derimod at få php5.0.2

Kære Jonas,

Nu prøver jeg lige igen da jeg kunne se at min dato på maskinen var lidt
gal før og mailen derfor fik et tidsstempel 2 timer for tidligt.
Jeg ved ikke hvordan andre på listen har det med dine mails, men jeg får
hovedpine af dem.
Hvis du gerne vil have mig (og andre der også får hovedpine) til at
hjælpe dig, bliver du nødt til at lave de små-justeringer vi ber dig om.
Ellers ender du i hvert fald i mit kill-filter.

Er du ikke sød at fikse dit mailprogram så det sender i text format og
så man kan kende forskel på hvem der skriver hvad. Igen ser det ud som
om halvdelen af det Dennis har skrevet, er noget du har skrevet. Det
forvirrer og irreterer.

> NB: Og lige en ting: Det er jo ikke alle som er eksperter i hvordan
> FreeBSD-systemet er opbygget, så hvordan vil du forklare hvad en hammer
> og en skrue er til en nybegynder i FreeBSD, der ikke ved hvad værktøj
> er? Men lad nu det ligge om lad os koncentrer os om spørgsmålet istedet!

Det er ikke påkrævet at man kender alt til BSD eller er ekspert i det,
for at stille spørgsmål her.
Men det er alm. høflighed at bruge sin sunde fornuft og tænke sig om.
Mit gæt er at folk er blevet irreteret på dig.

Med venlig hilsen
Gitte Wange,
Hende uden titel ;)