Re: Re: PHP5-Mysql

From: Dennis Kjær Jensen (none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 14 Oct 2004 - 14:13:30 CEST

From: Dennis Kjær Jensen <none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Re: PHP5-Mysql
Date: Thu, 14 Oct 2004 14:13:30 +0200

> Jeg kører med mysql version 5.0.0.2. Men når jeg installerer den med
MysqlI siger den at versionen ikke understøtter den! altså php5-extensions
with mysqli?

Er du ikke rar at inkludere det du svarer på?

Må jeg spørge hvorfor du bruger mysql5 og php5?
Jeg ville anbefale mysql 4.0.x og php4.3.x, med mindre folk vitterligt HAR
brug for de features der er i beta og gamma softwaren. Og HVIS de mener de
har brug for det må de forvente at der er visse problemer med softwaren, da
den jo ikke er helt moden endnu.

> Jonas Jensen. IT- projektmedarbejder.

Dennis Jensen. Ikke IT- projektmedarbejder.