Re: Re: Re: PHP5-Mysql

From: Dennis Kjær Jensen (none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 14 Oct 2004 - 15:30:10 CEST

From: Dennis Kjær Jensen <none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Re: Re: PHP5-Mysql
Date: Thu, 14 Oct 2004 15:30:10 +0200

> Jeg kan forstå, at du nok ikke koder i OOP så? De nye funktioner en nemlig
kun tilgængelig i PHP5!

Ja, det er jeg klar over. Jeg har en maskine med PHP 5.0.1 og MySQL 4.1.5
der kører uden problemer, men det var nu mest MySQL 5 jeg hentydede til
behovet for.
Der er mig bekendt ikke nogle problemer med php5 og mysql4.1
Hvis du har behov for features fra MySQL 5 vil jeg foreslå dig at se på
postgresql i stedet, da den har mange features som endnu ikke har fundet vej
til MySQL.
En stor del af at hjælpe folk hvis der ikke lige er tale om config-problemer
er at finde ud af hvilket problem de egentlig prøver at løse og ikke at
finde ud af hvordan bruger deres hammer til at skrue skruer i med.

> Jonas Jensen. IT- projektmedarbejder.

... Dennis