Re: Upgrading FreeBSD

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 05 Oct 2004 - 20:45:21 CEST

Date: Tue, 5 Oct 2004 20:45:21 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Upgrading FreeBSD
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> ikke vente med at få slettet

Ja, kør den ind. Mængden af opdaterede filer er
faldet, ikke drastisk, men væsentligt. Der kommer
stadig ændringer, men de fleste egenskaber som skulle
løses, inden 5.3 frigives, er ryddet af vejen.

> cvsup standard-supfile
> # drikke kaffe, evt. justere /etc/make.conf
> make buildworld
> make buildkernel
> mergemaster -p
> make installkernel

Det afhænger af, hvilken udgave du lægger på. Er det
5.2.1 er en 'install kernel' og genstart krævet, er
det 5.3 beta5-7, kan install kernel/world gøres i ét
hug.

> make installworld
> mergemaster
> reboot