RE: ACPI under FreeBSD 5.3 STABLE

From: Allan Wermuth (none@alw--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 17 Nov 2004 - 12:14:51 CET

Subject: RE: ACPI under FreeBSD 5.3 STABLE
Date: Wed, 17 Nov 2004 12:14:51 +0100
From: "Allan Wermuth" <none@alw--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Jeg har netop checket BIOS version, og kan se at der d. 29/10
er kommet ny BIOS update.

Imidlertid forudsætter en biosupdate, at man enten har bevaret den
IBM rescue partition, som var preinstalleret. Det gjorde jeg ikke, da
BIOS kunne tilgås via F1 under opstart.

Eller også at man kører Windows, hvilket jeg heller ikke gør!

Jeg har googlet omkring biosupdate og thinkpads, og har ikke fundet
andet end eksekverbare biosupdates beregnet for Windows.

Er der nogen, som har et godt råd til hvordan jeg nemmest får
opgraderet BIOS, når jeg nu kun har FreeBSD på harddisken, og
har slettet IBM's rescue partition?

mvh Allan