Re: ACPI under FreeBSD 5.3 STABLE

From: Bjarne Wichmann Petersen (none@bsddk.nospam--mekanix.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 18 Nov 2004 - 13:44:29 CET

From: Bjarne Wichmann Petersen <none@bsddk.nospam--mekanix.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: ACPI under FreeBSD 5.3 STABLE
Date: Thu, 18 Nov 2004 13:44:29 +0100

On Wednesday 17 November 2004 12:14, Allan Wermuth wrote:

> Er der nogen, som har et godt råd til hvordan jeg nemmest får
> opgraderet BIOS, når jeg nu kun har FreeBSD på harddisken, og
> har slettet IBM's rescue partition?

Jeg plejer da vist at opdatere via usb-floppy på min X20.

Som en lille sidenote, så har jeg nogle problemer med min X20, hvor Windows
ikke altid vil boote (mistænker HW/lydkortet). Skrev til support (der er jo 3
års garanti på sådan en fætter ;)) og fortalte dem om mit problem og at jeg
godt kunne boote med FBSD. Svaret var noget ala "Vi supporter kun windows,
farvel og held og lykke!".

Ikke første gang, at jeg er blevet tørret af af en supportmedarbejder ved
antydningen af at jeg kører andet end Windows. :-/

Så hvordan får jeg installeret end Windows bootsektor på maskinen igen så der
"kun" er Windows på den? ;)

Mvh
Bjarne