Re: Sv: FreeBSD 4.10: Install problem

From: Peter Makholm (none@peter--makholm.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 16 Jun 2004 - 23:36:59 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Sv: FreeBSD 4.10: Install problem
From: Peter Makholm <none@peter--makholm.net.lh.bsd-dk.dk>
Date: 16 Jun 2004 23:36:59 +0200

Erik Norgaard <none@norgaard--locolomo.org.lh.bsd-dk.dk> writes:

> Nå, men, jeg besluttede at prøve at lave en bootstrap som for-
> klaret i articles/pxe. alfred der har skrevet artiklen er ikke
> mere på freebsd, så de links til eksempler på config filer virker
> ikke.

Denne artikel?
http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/articles/pxe/article.html

Her virker linkene fint for mig.

> Nå men, på et tidsspunkt skriver han "put the install files..." så
> hvad var mere oplagt end at kopier fra cd'en? BUSTED!

Jeg gad ikke at rode med NFS, så jeg fik en til at oversætte en
pxeboot der kunne hente loaderen via tftp og fik sysinstall til at
hente alt via http.

Det mindes jeg ikke der var nogen ben i.

--
 Peter Makholm     |    I congratulate you. Happy goldfish bowl to you, to
 peter@makholm.net |      me, to everyone, and may each of you fry in hell