Re: Sv: FreeBSD 4.10: Install problem

From: Erik Norgaard (none@norgaard--locolomo.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 16 Jun 2004 - 21:00:01 CEST

Date: Wed, 16 Jun 2004 21:00:01 +0200 (CEST)
From: Erik Norgaard <none@norgaard--locolomo.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Sv: FreeBSD 4.10: Install problem

On Wed, 16 Jun 2004, Niels Engdahl Jensen wrote:

> Du kan bare komme til Helsinge og få et andet (dansk) keyboard :-)

Takker, men jeg sidder i Madrid...

Nå, men, jeg besluttede at prøve at lave en bootstrap som for-
klaret i articles/pxe. alfred der har skrevet artiklen er ikke
mere på freebsd, så de links til eksempler på config filer virker
ikke.

Nå men, på et tidsspunkt skriver han "put the install files..." så
hvad var mere oplagt end at kopier fra cd'en? BUSTED! Der var fejl
i bla packages, og så sikkert også andre steder. CD'en kan mountes
og bootes men noget er alligevel galt :-(

Jeg skrev for en måneds tid siden om burncd problemer her på listen
- det kom der ikke noget ud af. Det lykkedes mig siden hen at brænde
en cd uden fejl(-meddelelser), men det er åbenbart ikke godt nok.

Nå, men hvis nogen kender noget til at bootstrappe freebsd hører
jeg gerne ... link link :-)

Og så undskylder jeg ulejligheden ...

Mvh Erik

GnuPG Key: http://www.locolomo.org/home/norgaard/norgaard.gpg.asc
pub 1024D/B02CC311 2004-04-05 Erik Norgaard <none@norgaard--locolomo.org.lh.bsd-dk.dk>
     Key fingerprint = 6C11 B9B1 52BD F16D 34AD 9893 D3EC E6DB B02C C311