Har jeg ret i at ......

From: Søren Steen (none@s_steen--ofir.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 03 Jun 2004 - 07:33:51 CEST

Date: Thu, 3 Jun 2004 07:33:51 +0200
From: "Søren Steen" <none@s_steen--ofir.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "bsd-dk alm." <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Har jeg ret i at ......

Har jeg ret i at ...... der slet ikke nogen herinde på bsd-dk listen, som har
været ude for samme problem som jeg står overfor lige i øjeblikket?
Altså have en OpenBSD server hvor der bliver brugt PF sammen med en Bridge og
ikke kan få ftp trafik igennem.
Det kan jeg da ikke tro, at der slet ikke nogen der ved, hvordan man får det
til at virke.

Jeg hentyder til "ftp-client bag en OpenBSD firewall som bridge" mailen.

Tag tonen som sakastisk. For jeg sætter stor pris på, at man kan skrive ind på
en sådanne mailing list og få hint eller hjælp til at løse ens *BSD problemer
(efter man selv har ledt og læst diverse steder omkring emnet). Det er nemlig
sådan man fremmer *BSD. Jo flere man hjælper, jo flere vil få succes med og
bruge *BSD.

Håber jeg kan komme igennem på denne måde og derved få nogle reationer.

På forhånd tak.

/Søren.

OFiR Spil - Vind 1.000 vis af kroner! Besøg http://spil.ofir.dk
OFiR Kontakt - Find din nye ven el. partner på http://kontakt.ofir.dk