RE: Har jeg ret i at ......

From: Søren Steen (none@s_steen--ofir.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 03 Jun 2004 - 09:54:55 CEST

Date: Thu, 3 Jun 2004 09:54:55 +0200
From: "Søren Steen" <none@s_steen--ofir.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: RE: Har jeg ret i at ......

>===== Original Message From bsd-dk@bsd-dk.dk =====
>Det kunne nok være en god ide at smide nogle .confs mv. med, det er ikke
>let at komme med seriøs bud på en sludder for en sladder. Og du vil
>dermed nok også opleve at folk rent faktisk gider at bruge tid på at
>hjælpe dig.

Jeg er ikke tilbageholdene overfor at smide generelle conf-filer ud på nettet
og det har jeg også gjort fra starten, da jeg startede den orginale maildialog
"ftp-client bag en OpenBSD firewall som bridge" fra den 28-05-04. Men
problemet er nok i dette tilfælde, at du og andre først ser mit problem nu
efter jeg kom med en anden overskrift.

>anyway, jeg har ingen problemer med en FTP gennem en bridged firewall på
>OpenBSD 3.3 og jeg har bare åbnet for port 20 og 21 samt specificeret en
>port-række til PASSIVE FTP, som jeg selvfølgelig også har konfigureret
>min FTPd til at benytte.

Er det ikke nok bare og åbne for port 20 og 21 og ikke andet?

Jeg forstår ikke lige det med "specificeret en port-række til PASSIVE FTP"

Jeg takker for din tid:-)

/Søren.

OFiR Spil - Vind 1.000 vis af kroner! Besøg http://spil.ofir.dk
OFiR Kontakt - Find din nye ven el. partner på http://kontakt.ofir.dk