Re: mailinglister

From: Brian Josefsen (none@josefsen--wasd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 22 Jan 2004 - 13:03:18 CET

Date: Thu, 22 Jan 2004 13:03:18 +0100
From: Brian Josefsen <none@josefsen--wasd.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Sven Esbjerg wrote:
> Jeg sad lige og lurede på hvor min email adresse kan findes på nettet. Et af
> de steder den dukker op er bsd-dk's mailinglister.
>
> Kunne man ikke lokke listeadministatoren til at ændre denne opførsel sålede
> at den direkte emailadresse ikke fremgår på websiderne?
> NB! de gamle arkiver skal så også rettes.
> Fx. navn at domæne.dk el. lign. - gerne mere eller mindre unikt for bsd-dk så
> robotterne ikke bare kan oplæres ligesom med NOSPAM.
>
> Grunden til at jeg nævner det er at jeg kæmper en sej kamp mod spam nu prøver
> med alle midler at undgå at der overhovedet bliver sendt noget til mig.

> [...]

tjae, man kunne vel ændre user@dom.tld til user@REM0VETHISdom.tld
selvfølgelig med et 0(null) istedet for O da de fleste robotter
tilsyneladende har lært det trick, det er også meget nice at gøre det
efter @ tegnet, da jeg ihvertfald har set meget spam komme ind på
removethisbruger@dom.tld

Jeg ved ikke hvem der administrerer systemet, men det kunne være en
opfordring

Credits til bs@REM0VETHISwasd.dk for ideen med et null

--
Med venlig hilsen / Best regards