mailinglister

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 22 Jan 2004 - 12:04:32 CET

Date: Thu, 22 Jan 2004 12:04:32 +0100
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Jeg sad lige og lurede på hvor min email adresse kan findes på nettet. Et af
de steder den dukker op er bsd-dk's mailinglister.

Kunne man ikke lokke listeadministatoren til at ændre denne opførsel sålede
at den direkte emailadresse ikke fremgår på websiderne?
NB! de gamle arkiver skal så også rettes.
Fx. navn at domæne.dk el. lign. - gerne mere eller mindre unikt for bsd-dk så
robotterne ikke bare kan oplæres ligesom med NOSPAM.

Grunden til at jeg nævner det er at jeg kæmper en sej kamp mod spam nu prøver
med alle midler at undgå at der overhovedet bliver sendt noget til mig.

Alternativet bliver at jeg opretter midlertidige adresser som jeg bruger til
maillinglister. Dette synes jeg er lidt synd da jeg mange gange har været ude
for at nogen har læst en maillingliste og set at jeg har haft et problem som
de så selv sidder med og dermed kan spørge mig til råds. Jeg har også selv
haft glæde af at kunne spørge andre på denne måde så jeg ser gerne denne
mulighed bevares.

Mvh
Sven Esbjerg