Re: BoF på LinuxForum 2004

From: Alex Holst (none@a--mongers.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 13 Jan 2004 - 23:11:53 CET

From: "Alex Holst" <none@a--mongers.org.lh.bsd-dk.dk>
Date: Tue, 13 Jan 2004 23:11:53 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: BoF på LinuxForum 2004

Quoting Anders S. Jensen (doozer@freakout.dk):
> Det er godt nok i sidste øjeblik, da der er frist for
> ansøgninger den 15/1, men...
>
> Kan det virkelig være rigtigt at LF2004 coord gruppen
> ikke har modtaget nogen BoF ansøgninger fra BSD-DK???

Mjah, F3 har punket mig for at jeg skulle finde paa noget, men
personligt venter jeg til listen over talere er komplet foer jeg
beslutter om jeg tager afsted.

Det er langt til Kbh hvis man kun tager afsted for at afholde en BoF.
Maaske andre taenker paa samme maade, og I derfor ikke har faaet nogle
henvendelser?

when it's more bare, more hollow.                 http://a.mongers.org