Re: BoF på LinuxForum 2004

From: Henrik Bøgh (none@henrik--lagengymnastik.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 14 Jan 2004 - 17:37:43 CET

From: Henrik Bøgh <none@henrik--lagengymnastik.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: BoF på LinuxForum 2004
Date: Wed, 14 Jan 2004 17:37:43 +0100

On Tuesday 13 January 2004 22:51 Anders S. Jensen wrote to announce@bsd-dk.dk:
>Hej venner,
>
>Det er godt nok i sidste øjeblik, da der er frist for
>ansøgninger den 15/1, men...
>
>Kan det virkelig være rigtigt at LF2004 coord gruppen
>ikke har modtaget nogen BoF ansøgninger fra BSD-DK???
>
>Er du klar over at en BoF koordinator får en af de
>eftertragtede billetter til konferencen?
>
>Ved du at du bare skal skrive hvad din BoF skal
>handle om til coord@linuxforum.dk??? (Og at coord
>lige skal godkende den).
>
>Jamen, hvad venter du så på?

Skal BoF'er nødvendigvis være af teknisk karakter?
En af de ting jeg tit syntes jeg savner omkring Linux/*BSD o.l vs. Windows er
noget om de holdninger der ligger bag valgene og de holdningsforskelle der er
mellem Linux vs. *BSD vs. Windows og brugerne af disse.
F.eks. ved jeg også der er flere herinde der dualbooter eller har flere
maskiner med forskellige OS'er - hvilke betragtninger gør folk i den
forbindelse?

--
Hilsen
Henrik Bøgh ( henrik@lagengymnastik.dk )