Re: "tag=" i cvsup supfile

From: Allan Jensen (none@unik1971--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 23 Apr 2004 - 15:57:12 CEST

From: "Allan Jensen" <none@unik1971--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: "tag=" i cvsup supfile
Date: Fri, 23 Apr 2004 13:57:12 +0000

>From: Flemming Jacobsen <none@fj--fj.batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
>To: bsd-dk@bsd-dk.dk
>Subject: Re: "tag=" i cvsup supfile
>Date: Fri, 23 Apr 2004 15:25:17 +0200

>http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/cvs-tags.html

Takker. Jeg føler mig lidt dum/flov en gang imellem, når man har problemer
med noget og har læst de steder man nu kunne finde på og så spørger her på
bsd-dk og så får et link til til den bog man lige selv har siddet og læst i.
Men okay jeg havde ikke lige forstillet mig at svaret stod så langt henne i
bogen.
Men mange tak alligevel.

/Allan

Få alle de nye og sjove ikoner med MSN Messenger http://www.msn.dk/messenger