Re: "tag=" i cvsup supfile

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 23 Apr 2004 - 15:55:27 CEST

Date: Fri, 23 Apr 2004 15:55:27 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: "tag=" i cvsup supfile
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> Nu kører jeg FreeBSD 5.2.1 så jeg skriver
> selvfølgelig RELENG_5_2_1
>
> Men når jeg gør dette kører opdateringen ikke.
>
> Hvis jeg ændrer det til RELENG_5_2 vil opdateringen
> godt kører.
>
> Hvorfor kan jeg ikke opdaterer min maskine til 5.2.1
> stable med
> RELENG_5_2_1?

Der er ikke en gren der hedder 5_2_1. De besluttede
sig for at frigive 5.2.1 da 5.2 under visse
omstændigheder lavede ting som ikke var så
hensigtsmæssige (mine web-servere har kørt stabilt som
bare det, så jeg har aldrig oplevet noget). Al
fejlrettelser og småjusteringer går ind i 5_2-grenen
(som 5.2.1 er en del af).

Claus

Yahoo! Mail (http://dk.mail.yahoo.com) - Gratis: 6 MB lagerplads, spamfilter og virusscan