"tag=" i cvsup supfile

From: Allan Jensen (none@unik1971--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 23 Apr 2004 - 15:17:34 CEST

From: "Allan Jensen" <none@unik1971--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: "tag=" i cvsup supfile
Date: Fri, 23 Apr 2004 13:17:34 +0000

Før hen når jeg har opdateret min FreeBSD har jeg i min supfile bl.a.
skrevet tag=.

Jeg har fornylig læst mig til at, når jeg gør sådan henter jeg current. Jeg
vil gerne køre stabilt og sikkert så derfor vil jeg gerne nøjes med at køre
stable. Jeg kan se i /usr/share/examples/cvsup/stable-subfile at der står,
at hvis jeg gerne vil køre 4-stable, 3-stable eller 2.2-stable skal jeg
ændre det til "RELENG_4", "RELENG_3" eller "RELENG_2_2".

Nu kører jeg FreeBSD 5.2.1 så jeg skriver selvfølgelig RELENG_5_2_1

Men når jeg gør dette kører opdateringen ikke.

Hvis jeg ændrer det til RELENG_5_2 vil opdateringen godt kører.

Hvorfor kan jeg ikke opdaterer min maskine til 5.2.1 stable med
RELENG_5_2_1?

/Allan

PS. Nu har jeg også kigget ports opdateringen efter i detaljer og i
ports-supfile står der tag=.
Den skal jeg vel ikke ændrer eller hvad?

Få alle de nye og sjove ikoner med MSN Messenger http://www.msn.dk/messenger