Re: BSD-DK PF hyggemøde og grill

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 23 Apr 2004 - 14:53:40 CEST

From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: BSD-DK PF hyggemøde og grill
Date: Fri, 23 Apr 2004 14:53:40 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On 23/4-2004, at 13.10, Gregers Petersen wrote:

> Jeg vil hermed erklære at jeg har intention om at overvinde det
> kraftfelt der normalt holder mig på den "rigtige" side af
> 'helvedes-øen'
> - & at jeg vil gøre en indsats for selv at medbringe dertil egnet kød
> der kan indgå i den rituelle afbrændingsproces, med efterfølgende
> aktiviteter (centreret omkring indtagelse af lettere forkullede stykker
> af animalsk oprindelse) + vil på forhånd gerne tilkendegive at jeg
> intet
> aner om PF.
Du skal være velkommen og der er udstyr nok at rode med i min ydmyge
bolig ;-)
(switchs, hubs og nu ekstra router og alt muligt ;-)

Jeg synes pf.conf filen som ligger med i OpenBSD for tiden er et godt
udgangspunkt sammen med PF FAQ'en - så hvis du/I er nysgerrige så start
der :-)

Mvh

PS Hvis der er nogen der ved samme lejlighed har lyst til at bygge
et monowall image med support for Atheros wireless vil jeg være glad
- til en soekris 4501

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000