Re: BSD-DK PF hyggemøde og grill

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 23 Apr 2004 - 13:10:56 CEST

Subject: Re: BSD-DK PF hyggemøde og grill
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Fri, 23 Apr 2004 13:10:56 +0200

On Thu, 2004-04-15 at 19:38, Henrik Lund Kramshøj wrote:

> Vi snakkede på Linuxforum PF BoF om en hyggeaften med PF
> pakkefiltret

> Torsdag den 3/6 2004

Jeg vil hermed erklære at jeg har intention om at overvinde det
kraftfelt der normalt holder mig på den "rigtige" side af 'helvedes-øen'
- & at jeg vil gøre en indsats for selv at medbringe dertil egnet kød
der kan indgå i den rituelle afbrændingsproces, med efterfølgende
aktiviteter (centreret omkring indtagelse af lettere forkullede stykker
af animalsk oprindelse) + vil på forhånd gerne tilkendegive at jeg intet
aner om PF.

Gregers