Erfaringer med xmove (eller lignende)

From: Martin S. Andersen (none@karto--inleadmedia.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 23 Apr 2004 - 16:33:29 CEST

Subject: Erfaringer med xmove (eller lignende)
Date: Fri, 23 Apr 2004 16:33:29 +0200
From: "Martin S. Andersen" <none@karto--inleadmedia.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hejsa Allesammen

Der skulle vel ikke være en af jer der har erfaringer med xmove, eller et lignende program, så jeg kan flytte en x session fra en computer til en anden?

Jeg vil bruge det til at arbejde hjemme fra, så jeg kan "fortsætte hvor jeg slap", dvs. jeg tænder min computer der hjemme, og så får jeg samme skærmbillede, med de samme programmer åben, som da jeg slukkede min monitor nede på arbejdet.

Om det lige hedder xmove, eller noget andet, det er egentlig lige meget.
Det ville være fedt hvis jeg også kunne trække lyden med.

(Det er sådan set det som "remote desktop" i windows).

Lidt xmove info: http://csgroup.lbl.gov/unix/software/modules/xmove.html

Håber i har noget godt input.

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Karto Andersen
Partner, Software Engineer & Sys Admin

karto@inleadmedia.com
Direct: +45 35 25 99 05
Mobile: +45 40 82 80 68

InleadMedia ApS
Sortedam Dossering 81 * DK-2100 Copenhagen
Tel.: +45 7020 1220 * Fax: +45 7020 1231
info@inleadmedia.com * www.inleadmedia.com

EasySite - Content Management System
www.easysite.org