Erfaring med DB DNS servere (was: Opsætning af DNS server)

From: Anders Dyekjaer (none@anders--dyekjaer.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 21 Apr 2004 - 08:34:17 CEST

From: Anders Dyekjaer <none@anders--dyekjaer.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Erfaring med DB DNS servere (was: Opsætning af DNS server)
Date: Wed, 21 Apr 2004 08:34:17 +0200

Hey!

Nu vi er ved DNS servere kunne jeg godt tænke mig at høre hvad folk har af
erfaringer med database baserede DNS servere.

Jeg faldt over:
http://www.powerdns.com/

og en hurtig søgning på google afslørede:
MyDNS 0.6: A MySQL-based DNS server

Jeg er vandt til BIND 8 og ønsker en STABIL DB baseret DNS server.

TAK! :-)

~Anders