Problemer med genstart af anoncvs

From: Allan Jensen (none@unik1971--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 15 Oct 2003 - 13:30:09 CEST

From: "Allan Jensen" <none@unik1971--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Problemer med genstart af anoncvs
Date: Wed, 15 Oct 2003 11:30:09 +0000

Hej

Jeg har igang med at opdaterer en nyinstalleret openbsd 3.3.

Jeg kører opdateringen på følgende måde:

  # setenv CVSROOT anoncvs@anoncvs.no.openbsd.org:/cvs
  # cd /usr
  # cvs -q get -rOPENBSD_3_3 -P src

Men problemet er nu at min internetforbindelse gik død under opdateringen,
men er nu oppe at køre igen. Opdatering stoppen selvfølgelig, da der ikke
var hul igennem. Men den gik heller ikke videre da der igen var hul. Jeg
stoppe så opdateringen med Ctrl-C og prøvede at starte den igen med
  # cvs -q get -rOPENBSD_3_3 -P src
Men den starter hverken forfra eller begynder der hvor den slap. Jeg har
også prøvet at køre
  # cvs -q up -rOPENBSD_3_2 -Pd
men her går den heller ikke videre. Jeg har også prøvet genstarte maskinen
og kører de 3 linier som vist øverst igen, men uden held.

Hvad gør jeg for at komme videre, så jeg ikke behøver at installere maskinen
om?

Mvh.

Allan.

Få alle de nye og sjove ikoner med MSN Messenger http://messenger.msn.dk