Re: Problemer med genstart af anoncvs

From: Bo Rasmussen (none@brr--cadesign.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 15 Oct 2003 - 15:18:52 CEST

Subject: Re: Problemer med genstart af anoncvs
Date: Wed, 15 Oct 2003 15:18:52 +0200
From: "Bo Rasmussen" <none@brr--cadesign.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Han spurgte om cvs opgradering af en nyinstallation af OpenBSD 3.3
til stable. Ikke en opgradering til OpenBSD 3.4

Jeg kan intet sted se at han prøver at opdaterer til 3.4, derfor jeg
nævner at den allerede er cvs tagget men at man skal opdatere den via
et snapshot, du nævner dog godt nok at det er nemmere at installere
et snapshot, men glemmer at sige at man skal opdatere binary fra 3.3
til 3.4, derfor jeg nævner det.

> (Fiks lige baade mailklient og svarteknik. Det hedder re:, og man svarer
> under teksten, ellers er det det umuligt at foelge diskussionen.
> Linieombrydning ved 72 tegn er ogsaa rart.)

Beklager mange gange.

Mvh
Bo