Re: Problemer med genstart af anoncvs

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 15 Oct 2003 - 14:41:19 CEST

Date: Wed, 15 Oct 2003 14:41:19 +0200
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Problemer med genstart af anoncvs

Quoting Allan Jensen (unik1971@hotmail.com):
> Jeg har igang med at opdaterer en nyinstalleret openbsd 3.3.

Det er meget lettere at installere et snapshot.

> Jeg k?rer opdateringen p? f?lgende m?de:
> Men den starter hverken forfra eller begynder der hvor den slap. Jeg har
> ogs? pr?vet at k?re
> # cvs -q up -rOPENBSD_3_2 -Pd

Det burde virke (bortset fra, at du er ved at downgrade).

> men her g?r den heller ikke videre. Jeg har ogs? pr?vet genstarte maskinen
> og k?rer de 3 linier som vist ?verst igen, men uden held.

Genstart betyder intet for CVS.

> Hvad g?r jeg for at komme videre, s? jeg ikke beh?ver at installere
> maskinen om?

Proev at vente. Det kan tage _lang_ tid med langsom disk/CPU/for lidt
RAM. Proev at slette /usr/src, hvis intet andet virker.

Mvh. Michael.

--
<moid> no, it's a recursive acronym. It means "gcc can't compile"