Re: Problemer med genstart af anoncvs

From: Allan Jensen (none@unik1971--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 15 Oct 2003 - 15:28:26 CEST

From: "Allan Jensen" <none@unik1971--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Problemer med genstart af anoncvs
Date: Wed, 15 Oct 2003 13:28:26 +0000

>From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
>To: bsd-dk@bsd-dk.dk
>Subject: Re: Problemer med genstart af anoncvs
>Date: Wed, 15 Oct 2003 15:03:16 +0200
>
>Quoting Allan Jensen (unik1971@hotmail.com):
>
>Ja, slet det, og hent det forfra. Du behoever jo ikke kildekoden for at
>bruge systemet.
Efter jeg har opdateret src og ports vil jeg følge
http://www.openbsd.org/faq/upgrade-minifaq.html pkt. 1.5. Hele den smører
skal jeg vel kører hver gang. Hvor tit er det fornuftigt at køre alt dette?
Og sammenlignet med FreeBSD er der både "make buildworld" og "make
installworld". I OpenBSD er der kun en "make build". Laver den både build og
install?

>Du ved godt, at OpenBSD 3.4 udkommer om ca. to uger, ikke?
Nej det vidste jeg ikke. Jeg ved ikke helt om der er forskel på udviklings
måden hos OpenBSD og FreeBSD, men da FreeBSD 5.0 lige var kommet ud, gik jeg
igang med at installerer den på 2 maskiner. Efter jeg noget tid og jeg
skulle tilføje nogle funktioner fik jeg problemer. Jeg fik så afvide at der
var en fejl i 5.0 så jeg skulle hellere bruge 4.9 eller 5.1.
Så jeg er lidt varsom med bare at installere det nyeste af det nyeste.

Få alle de nye og sjove ikoner med MSN Messenger http://messenger.msn.dk