Re: Hardware anbefaling

From: Anders S. Jensen (none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 26 Nov 2003 - 21:47:32 CET

Date: Wed, 26 Nov 2003 21:47:32 +0100
From: "Anders S. Jensen" <none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hardware anbefaling

On Wed, Nov 26, 2003 at 08:27:44PM +0100, Thomas Willert wisely wrote:
> Jeg skal bestille en server der skal køre FreeBSD 4.9. Er der nogen der kan
> anbefale en hardware løsning der opfylder nedenstående krav? Det skal helst
> kunne bestille hos en enkelt forhandler:

Vi bruger bl.a. Dell PowerEdge 2650 på mit arbejde, og dem kan jeg
anbefale på det varmeste! Det er en 2U maskine med op til 2 professorer,
den har en Perc/3 Raid controller og to Broadcom Gigabit (bge) interfaces.
Både raid controller og netkort kører fint (og hurtigt!) med FreeBSD 4.9.
Desuden må jeg sige at Dell er verdensmester i at levere det rigtige,
til tiden, og uden at være emballeret i 4938 papkasser.

5 beasties til Dell!

--
Mvh,

Anders S. Jensen