Re: SMP?

From: Dennis Kjær Jensen (none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 20 May 2003 - 22:33:29 CEST

From: Dennis Kjær Jensen <none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: SMP?
Date: Tue, 20 May 2003 22:33:29 +0200

> Efter at have slidt 2 diske op lykkedes det at få installeret
> FreeBSD 4.8 på min Dual Pentium Pro.
>
> options SMP # Symmetric MultiProcessor Kernel
> options APIC_IO # Symmetric (APIC) I/O

> Hvad gør man?
Det kommer an på hvilken hardware der er tale om.
Hvis det er en compaq server kan det være fordi APIC tabellen er sær.
Jeg mener at kunne huske noget i stil med at man skal sætte mapping af
den til "full" i maskinens setup.

> Og hvor burde jeg have læst mig til det?
Der er mig bekendt ikke nogle samlede lister over "sådan gør DU hvis
maskinen ikke gør noget", så mailinglisterne er nok mit bedste bud

> /kristian

... Dennis