Re: Quickpoll - deltag med din stemme !

From: Simon Rigét (none@simon--paragi.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 05 Jan 2003 - 12:15:00 CET

From: Simon Rigét <none@simon--paragi.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Quickpoll - deltag med din stemme !
Date: Sun, 5 Jan 2003 12:15:00 +0100

Jeg har nu fulgt duskussionen i noget der føles som lang tid.
Der er argumenter for, der handler om at nogen vil kunne noget mere end de
kunne før, og argumenter om at man kan gøre så mange andre ting med det som
allerede er.
Det er svært at være helt uening, med de mere seriøse indlæg, uanset hvilken
holdning de repræsesnterer.
Men i sidste ende må det vel være et spørgsmål om hvor stor en ulempe det er
for dem der ikke ønsker det, i forhold til de fordele dem som ønsker det,
mener at få.
Som en af dem der ikke har brug for det, kan jeg ikke forestille mig at det
er nogen stor ulempe at der kommer et lille tag med i enmet. (Jo kortere jo
bedre) Hvis det senere skulle vise sig at det ikke var særligt smart, og at
ingen derfor anvender det, kan man jo altid fjerne det igen.
Personligt ville jeg da foretrække at afsenderen var listen og ikke den der
har lavet indlæget, da det er mere relevant for mig, når jeg kikker posten
igennem. Men det er nok ikke tid til at lave flere grene i diskussion nu.

Min konklusion er derfor: alle jer der er imod, kom med nogle gode
forklaringer på hvorfor det er til gene at indfører den foreslåede ændring.
Det er godt ikke nok, bare at være imod ændringer.

MVH Simon Rigét