Re: Creeping featurism Was: Quickpoll - deltag med din stemme !

From: Thomas Alexander Frederiksen (none@thomasaf--mail.tele.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 05 Jan 2003 - 10:56:01 CET

From: Thomas Alexander Frederiksen <none@thomasaf--mail.tele.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Creeping featurism Was: Quickpoll - deltag med din stemme !
Date: Sun, 5 Jan 2003 10:56:01 +0100

Søndag den 5. januar 2003 01:42 skrev Morten Nissen:

<snip>

> Har jeg haft forslået på irc, men fik en 'don't go there' tilbage.

Ja, for hvad så næste gang der er nogen der vil have lavet noget om, ender vi
mon så med tre eller fire lister ?

> Men det må da være den ultimative løsning.
<snip>

Ja, hvis målet er at få rigtigt mange lister, der dækker det samme, og
indeholder de samme mails.

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
.dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.