Re: Creeping featurism Was: Quickpoll - deltag med din stemme !

From: Morten Nissen (none@mwn--edb.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 05 Jan 2003 - 12:14:37 CET

From: "Morten Nissen" <none@mwn--edb.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Creeping featurism Was: Quickpoll - deltag med din stemme !
Date: Sun, 5 Jan 2003 12:14:37 +0100

----- Original Message -----
From: "Thomas Alexander Frederiksen" <none@thomasaf--mail.tele.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Sent: Sunday, January 05, 2003 10:56 AM

> Søndag den 5. januar 2003 01:42 skrev Morten Nissen:
>
> <snip>

> Ja, for hvad så næste gang der er nogen der vil have lavet noget om, ender
vi
> mon så med tre eller fire lister ?

Er det et problem?

> <snip>
>
> Ja, hvis målet er at få rigtigt mange lister, der dækker det samme, og
> indeholder de samme mails.

Så længe det løser konkrete problemer, så kan jeg ikke se hvad der skulle
være galt i det.

Personligt ville jeg undvære det tag, men jeg kan forstille mig, at folk der
kun bruger webmail ville have en stor fordel ud af det.

> --
> MVH/Thomas A. Frederiksen
> Registered Linux user #168164, http://counter.li.org
> http://www.usenet.dk/netikette - på forhånd tak.
> .dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

/Morten som ikke gidder at bruge mere tid på den her [bsd-dk] ting.