Re: Quickpoll - deltag med din stemme !

From: Peter Makholm (none@peter--makholm.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 05 Jan 2003 - 12:58:03 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Quickpoll - deltag med din stemme !
From: Peter Makholm <none@peter--makholm.net.lh.bsd-dk.dk>
Date: Sun, 05 Jan 2003 12:58:03 +0100

Sidsel Jensen <none@purple--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk> writes:

> Vi har fået en henvendelse fra et medlem som ønskede at få en tag a la
> [bsd] i subject linien, på vores mailingliste post. Holdningerne var mange

Når vi nu har haft diskussionen, kunne vi så ikke lige samle en liste
over basisargumenterne for og imod et tag i emnelinjen.

For:

  - Når man samler mail i en folder og tråder efter subject kommer
    mail fra samme liste til at stå samlet.

  - Det giver mulighed for at sorterer mail med mindre advancerede
    værktøjer.

Imod:

  - Visuelt generende.

  - Det *kan* forøge problemerne med at få mailprogrammer til at sætte
    korrekte "Re: "'er.

  - Hvis man flytter indlæg mellem lister ophobes tags.

  - Det er svært at gøre teknisk rigtigt og konsistent. (Endsige at
    finde ud af hvad der er den rigtige måde (Tænk på subject hvor
    tagget allerede findes forskellige steder i subjectet))

Jeg er lidt ligeglad med hvor gode de enkelte argumenter er, men
mangler der nogle?

(Full Disclaimer: Jeg er imod, men en liste fra eller til der gør det
får ikke min verden til at falde sammen. I øvrigt bruger jeg både
Emacs og VI til forskellige ting)

--
 Peter Makholm     |   First you fall in love with Antarctica, and then it
 peter@makholm.net |                                      breaks you heart